mandag 15. desember 2008

Der fant jeg endelig tilbake til denne bloggen som jeg opprettet for ei tid siden. Er ikke helt inne i dette, og syns egentlig det er mye morsommere å snoke på alle dere andre :p


Dere er jo så flinke, og jeg får SÅÅÅ mange gode idèer til hus og heim. Det formelig bobler over her :D Derfor skal jeg ta turen innover til "byen" for å dra på brukthandel i morra! Svigersøster ringte å sa de hadde fått inn et skap jeg har vært på utkikk etter, så nå er jeg meget spent. Det er jo STOR fare for at det dukker opp noe mer jeg har "bruk for" på denne turen.




Prosjekt BAD er ENDELIG ferdig.. eller dvs..det gjenstår kùn småtterier!! Et par silikonfuger, et speil og lys over speilet så er vi i boks. JIPPIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!! Dette har tatt sånn ca 2 1/2 måned (vil grine bare på tanken). Med små unger og en mann som jobber med tørrfisk skal jeg være den første til å skrive under på at det IKKE har vært gøy å være så lenge uten dusj!!!


Men- nå er det over! Mannen er lykkelig over å endelig kan dusje hjemme igjen, jeg er kjempefornøyd.. og skal legge ut bilde når jeg bare har fått alt på plass der inne :o)




Så nå er jeg begynt å spekulere da... Må jo ha et nytt prosjekt... Planen er å ta gangen! Skal jeg gjøre det nå med èn gang, eller skal jeg spare min kjære og vente til over jul??!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.