lørdag 19. juni 2010

Riviera Maison i Bodø

I går var jeg på bytur tur sammen med 5. klasse, læreren og en assistent til. Vi hadde en super tur med badeland, peppes pizza og shopping :)
***
Det aller beste var jo at de hadde åpnet en ny butikk som solgte Riviera Maison *lykke*
Det var så mye fint at jeg gikk rundt meg selv og visste ikke hva jeg skulle kjøpe.


Dermed ble det bare denne melk-muggen & sukkerskålen som fikk bli med hjem.
Neste gang må jeg ha med bil så jeg slipper å bære rundt på ting!

Kokeshi dukker fra kremmerhuset måtte jeg også ha! Mon tro om man er litt påvirket av bloggverden?? Hehe ;)


Denne tavlen tenkte jeg måtte være genial for min del! Jeg sliter litt med hukommelesen om dagen så nå er det bare å notere ned med en gang :)
I tillegg er det jo greit at alle i familien kan følge med på hva som skal skje i løpet av uken, så slipper jeg å ha ansvaret for alt alene :)


Nå skal jeg suse avgårde. Skal være i kjøkkentjeneste på fotballturneringen til storegull :)
Ha en super LØRDAG alle mann!!



5 kommentarer:

  1. Fine ting du har kjøpt! Jeg har to turkise sånne Kokeshi dukker. De er så søøøøøøøte! :)
    Den tavla var kjempesmart. Hvor kjøpte du den?

    SvarSlett
  2. Kjempeflott blogg du har. Hvor i Bodø er butikken som selger Riviera Maison? Er redd jeg har gått glipp av noe.
    Hilsen fra Fauske

    SvarSlett
  3. Butikken heter "hos oss" og ligger i sjøgata.
    Har du ikke vært der har du gått glipp av noe ;)

    SvarSlett
  4. Ja dette været er bare kjempe surt. I dag har jeg dusjet 2 ganger, å det for å klare holde kroppen min på 37 grader. Jeg har tuslet rundt med alle ruter skalket igjen i ullsokker og tykk genser. Dette minner meg mer om høst enn sommer.

    SvarSlett
  5. Hei, så fine ting og så fin tavle. Hvor kjøpte du den og hvor mye kostet den? Har slektninger som kommer fra Bodø på torsdag, kanskje de kan kjøpe med he, he. Ha en fin dag :-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.