torsdag 4. november 2010

Home sweet Home - etterhvert!!

Etter MANGE runder med oss selv er det endelig bestemt!!
Vi skal IKKE rive barndomshjemmet mitt allikevel. Vi skal rennovere :)
Og som dere ser så trengs det sårt!!


Tegningene er ferdige, og de skal dere få se etterhvert.
Søknaden og nabovarsler er fix ferdig, og i morgen skal jeg levere alt på kommunen.
Har vi ikke hørt noe innen 3 uker er det bare å sette igang!!
***
Kan nesten ikke tro det selv...men slik er det faktisk *klyper meg i armen*
***
Ha en finfin dag - jeg skal slenge meg på sofan (har vært på nattevakt) før møte på jobben.

Klem fra en happy Karina
:))




Posted by Picasa

8 kommentarer:

  1. SÅ SPENNENDE!! Gleder meg til å lese mer om prosjektet, se på tegningene og etterhvert bilder. Krysser fingrene for at søknaden går gjennom uten problem.

    Mange klemmer

    SvarSlett
  2. Skjønner at dere går virkelig spennede tider i møte !!
    Virkelig et sjarmerende hus, og kan tenke meg at det blir en skikkelig perle når det blir renovert :))

    Ha en fin torsdag!
    -maren-

    SvarSlett
  3. For et vakkert hus. Har selv en gang renovert et 100 år gammelt hus. Bor i dag i et helt nytt hus, men det er noe eget med det gamle. Sikkert spesielt for deg, når det i tillegg er barndomshjemmet ditt. Lykke til.

    SvarSlett
  4. Jeg syns det var et vakkert hus som bare trenger litt oppfriskning. Det kommer til å bli knallfint etter at dere er ferdig:)

    SvarSlett
  5. Så artig! tomta e jo bare superfin, og det blir nok knallbra når alt e ferdig:) SpennendeSpennende :))
    -synnøve-

    SvarSlett
  6. Kjempegod idé! Litt arbeid å renovere huset, selvfølgelig, men da får dere et hus med sjel, det får man sjelden hvis man bygger nytt. Lykke til!

    SvarSlett
  7. Å det blir sååå spennende!!!
    Litt av en jobb... men så er det jo kjekt å vite at sjelen i barndomshuset ditt er der:-)
    Lykke til :-)

    SvarSlett
  8. Herremin, dette må man følge med på! Jeg er herved følger! :D

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.