torsdag 23. april 2009

Et skap blir til..

Jeg har for lenge siden planlagt skap til gangen. Dørene var også kjøpt inn. Så etter at jeg nå hadde malt kunne snekkeren kalles inn på teppet.

Hadde jo store planer om å gjøre dette SELV...men ting er visst ikke så enkelt som jeg tror! I værtfall når man stort sett ikke eier mer verktøy enn et par skrujern. Fant fort ut at jeg hadde nok ikke kommet så lang med det!!

Men her er altså mitt nye skap.. MASSE MASSE plass :D Alle får hver sin kurv, og vi har GOD plass til å henge jakker å dresser. JIPPIIIII. Nå skal det bare fikses et par hyller (+litt maling) og en stang til å henge på, så er skapet komplett. Dørene er ANEBODA fra ikea. Jett om jeg er FORNøYD




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.