onsdag 18. august 2010

Små detaljer med stor betydning.

Her går det i maling om dagen! Skal nå ta siste strøket på veggene nede og opp trappoppgangen. Maler meg oppover mot loftet, men fant ut det var beste å rote seg ferdig på èn plass først ;) Du å du så fint det blir!! Det som skal males sort i trappa tar jeg helt til sist så det er jeg ikke begynt på enda.
***
I dag har jeg brukt dagen (etter hyggelig kaffebesøk) til å fuge sprekker og små spikerhull. Dette en detalj som har veeeldig mye å si!! Sprekker rundt tak- og vinduslister er en av de første tingene jeg legger merke til hos andre ;)
Han som eide dette huset før har gjort mye selv (hobbysnekker) så her var disse glippene ganske ekstreme enkelte steder...men men - man får gjøre det beste ut av det!

Før og etter fuging. Dere er vel enige???


Ja ja - da var det bare å hive seg rundt igjen ;)
Brenner etter å få ferdig gangen så jeg kan blogge den!! Hihi

Ha en deilig dag - her skinner fakrisk SOLA


4 kommentarer:

  1. Hvilken jobb du gjør, det blir flott. Nå ikveld er det 24 grader her sør i landet vårt.

    Bente

    SvarSlett
  2. Hmmmm,Karina.....nu får e dæ travelt....de næste besøkan fremover finner sted hos d skjønna e;o) (spikerhull og sprekker...:D)
    Men e enig mæ d, finest å fikse:D

    SvarSlett
  3. God morgen:)

    For en flott blogg du har:)
    Kost meg masse når jeg leste:)
    La meg til som følger her jeg..
    Ha en strålende kveld:)
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  4. Helt enig! Detljene er viktige! Men du for en jobb du gjør ;)

    Ønsker deg ei fin helg!
    Klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.