onsdag 22. september 2010

Jeg er litt slapp...

..på bloggefronten om dagen.
Jeg er vel inne i en såkallt bloggtørke!?! Jeg har jo helt plutselig fått dilla på å gå i fjellet, så dagene strekker rett å slett ikke til. Jeg har nå tatt 5 av de 10 toppene som er målet før vinteren kommer *stolt*
Jeg har også blitt forhandler av Perfect Home, og i går pakket jeg ut 3 stooore esker med MYE fint ;) Blir spennende å komme igang med party!
I går kveld gikk jeg, Asora og Emil en liten kveldstur i lysløypa. Det var så klart og fint ute og både ungene og mamman storkoste seg.

Strikkepinnene er også kommet frem, og med dem fulgte et par uferdige prosjekter. Det ene er allerede ferdig og jammen fant jeg ikke et helt nytt jeg kunne begynne på også ;)

Men det beste av alt er at husprosjektet vårt nærmer seg noe som kan se ut som en begynnelse!! Der har det vært myyye fram & tilbake i planene siden vi solgte i mai, men NÅ har vi bestemt oss!!
Mer om det en annen dag ;)

***

Ønsker dere alle en flott kveld!
Her skal det strikkes en time mens brødene steker i ovnen :)

***

Tuddeluuuuu... vi blogges!!

Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. beautiful photos!!!
    Kisses.

    SvarSlett
  2. Fine bilder :D

    Gratulerer som konsulent - kos deg masse!

    SvarSlett
  3. Så utrolig fine turbilder !! litt av en bragd at du har besteget så mange topper, goo girl ;))

    Så spennende at du er blitt ph forhandler, det var jeg for en tid tilbake !!

    Gleder meg til å lese om deres husplaner!
    Ønsker deg en fin fiiin dag!
    Klem fra Maren.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.