søndag 21. november 2010

Lofoten i mitt ♥

Trenger jeg å si mer....




Ha en fin søndag!!

8 kommentarer:

  1. Heisann:)

    Nei bildene taler fint for seg selv:)
    Et paradis:)
    Ha en strålende flott søndag:)
    klem fra Kari:)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! :) Lofoten er i mitt hjerte også. Har du planer om å besøke førjulseventyret i Henningsvær forresten?

    Klem

    SvarSlett
  3. Vi bor ikkje akkurat i verdens navle, men kun ikkje tenkt meg å bodd noen andre sted!!
    <3 lofoten <3
    Nydelige bilda! Lyset e fantastisk nu!
    -synnøve-

    SvarSlett
  4. Tusen takk for de herlige Lofoten bildene. Meget fint utsikt mot Ureberget. Ha en fin søndagskveld. Hilsen fra PiPa

    SvarSlett
  5. Her ble det promotering av Lofoten på sitt høyeste i dag :-) Ja lofoten er bare fantastisk!!!!
    Håper det står bra til :-)
    Klem !

    SvarSlett
  6. Takk for hyggelig tilbakemelding på bloggen vår :O) Vi har solgt en del pip tapeter på metersbasis fordi vi har en god del av rullene inne. Da tar vi 100,- pr meter+ frakt. Kan seff selge andre tapeter på metersbasis av de vi har til eget bruk. Er du ute etter noe spess? så kan jeg evt sende deg bilder av noe vi har?

    Mvh Heidi

    SvarSlett
  7. wow, fantastiske bilder av ett nydelig sted. Har vært der en gang for lenge siden og kunne absolutt tenkt meg å vært der igjen.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.