mandag 21. mars 2011

Vimpelfabrikken.no

Når andre pakker bort vimplene sine...ja, da begynner jeg!!
Jeg har vært på date med symaskinen, og her er resultatet:
Vimpler i lange baner.
De hvite skal stasjes mer opp, for denne ble litt kjedelig.

Emil fikk den i blåfarger på rommet sitt, og Asora jublet over den jjooosa med ballerina hun fikk på sengen sin.



Den blå er laget av stoff fra Emils gamle olabukse, en mammatunika og et baby-sengesett.
Den rosa av gardiner jeg kjøpte på slag.
Man tager det man haver :)





Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Så flotte de ble!
    Hilsen, PiPa

    SvarSlett
  2. Så fine vimpler! Må sjekke ut:) Tusen takk for kommentar inne hos meg, du er hjertelig velkommen! Legger meg til som følger hos deg:) Masse fint her inne!

    SvarSlett
  3. Hei,

    Så fine de var! Kosleig med vimpler :)

    Det ligger en award til deg hos meg, hvis du vil ta imot.

    Renate

    SvarSlett
  4. *kremt* Mulig kosleig er en dialektvariant ett eller annet sted ... Jeg mente *koselig* ;)

    Renate

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.