tirsdag 24. februar 2009

Ferdig med bordet..

Fikk malt ferdig "sy-bordet" i går, og i dag tok jeg det ned i stua. Det skal egentlig være en skuff i det, og en kurv under der igjen. Men det er visst blitt borte. Pytt pytt, kjekt med et ekstra bord. Sofabordet mitt er veldig lite om jeg skal dekke opp til fler enn 4-5 stykk. Det nye bordet er faktisk akkurat like høyt og langt om jeg slår ut "vingene". Så da er det bare å sette det ved siden av sofabordet har jeg funnet ut, legge på en stor duk, og dermed er det plass til både kake å det hele...og til fler enn 5 stk i tillegg :o)






Kom plutselig på jeg skulle ta bilde så her er jeg godt igang..



Sånn ble det altså. Har lagt litt matpapir under bena i vente på at de skal bli helt tørre. Skal somregel noen ekstra dager til helt der nede ved gulvet.

Nå skal denne frøkena komme seg i seng! Må tidlig opp å få avgårde skolegutt, barnehagegutt og så skal jeg til helsestasjonen med Asora.

Natta!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.