søndag 1. mars 2009

Gøy med vinter!

De siste dagene har det vært supert vintervær her ute Lofoten. Det er masse snø med deilig knirkelyd i ute, og ungene nyter det fullt ut! De går på ski, sparker og aker dagen lang. I går var det sol og riktig så flott. Da gikk jeg, Emil og Asora tur til kafèen. Der koste vi oss med vafler og varm sjokolade før vi gikk hjem igjen.

Var bare innom hjemme med Asora før jeg og Isak dro på skitur rundt vannet her. Er leeeeenge siden sist jeg sto på ski, men det gikk bare godt. Ingen knekte ski..eller ben! Var skikkelig gøy, og jeg fikk umiddelbart lyst å kjøpe fullt skiutstyr, pulk og you name it...
I dag regner det. Åh.. jeg blir så lei!!! Skulle ønske det kunne være vinter når det ER vinter!! Men neida. Snøen har såvidt fått lagt seg fint til rette, der kommer regnet og kulingen å ødelegger hele gleden.

Her skal Emil ut på skitur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.