onsdag 29. april 2009

Dukkeklær..

Kjøpte en bok for litt siden om det å sy dukkeklær. Av et fleecepledd ble det en liten jakke, men det stoppet liksom der. Syns nemlig ikke den ble noe sæli fin. Men i dag tok jeg mot til meg! Jeg klippet opp denne skjorta som jeg arvet av en venninne (sorry Toril..men den var blitt for liten).

Og sammen med en gammel duk fra Black Design ble dette forkle født :D


Nå er jeg jammen STOLT!! For det ble faktisk veldig fint. Mangler bare knapper og knapphull. Lagde en matchende smekk (med bakstykke av Emils hvite finskjorte). Så gravde jeg litt i skapet mitt og fant noe tøy jeg ikke bruker. Dermed kom saksa fram igjen. Så morgen blir det bukser til dukken.
Heretter må alle passe GODT på klærne sine, for ho mor sjøl har fått dilla på dukkeklær - og redesign!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.