fredag 24. april 2009

På loftet

var det en stor hjemme-snekkret-furu-bok-hylle som dannet gelender på ene siden av trappa. Hurra (NOT!!) Den skulle bort!!


Sjekk den lekre oransje stripen på veggen. Slik farge hadde alle veggene på loftgangen+tak i gulnet furu -NICE!
Jeg ville ha en vegg i glassbyggerstein.

Den bygget jeg helt selv (STOLT)!! Og JA...ingen problem å jobbe i dèt rotet :p Jeg er nemlig av den typen som heller rydder opp alt etterpå. Var ikke så mange som hadde forståelse for det nei..hehe..


Pappa hjalp meg med fugingen og listen som skulle på toppen og ned langs kanten.

Der hadde vi pc-krok inntil vi fikk bærbar pc :o) Bildene er tatt for noen år siden -med min gamle mobil. Derfor meget dårlig kvalitet!



Ble veldig fornød med resultatet, også fikk vi jo bedre plass inni kroken i tillegg :D
Nå skal jeg komme meg i seng. I morra er det nemlig fotballturnering for Isak.
Natta..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.