torsdag 2. juli 2009

Badet vårt - Før og etter

Tenkte jeg skulle vise noen bilder fra badet vårt som vi pusset opp i høst. Her sitter Emil klar med verktøy-kista for å hjelpe bestefar sin med å rive! Vi begynte i September.
Grøss!!! Har helt glemt hvor fælt det var! Her har vi tatt ned innredningen. Den var helt vanlig hvit og kjedelig. Den solgte vi.

Slik ser det ut i dag. Vi tok ut badekaret (jo, jeg savner det!), rev platene på veggene, flyttet vinduet, la fliser på gulvet og inni dusjen. La panel på veggene, fikk vegghengt toalett og ny baderomsinnredning (IKEA).



En uendelig prosess!!
Når vi akkurat hadde startet med å rive brant flise-butikken ned, og de måtte bestille nye fliser til oss helt fra Italia. Det var ikke gjort i en fei, og derfor ble ikke badet ferdig før til jul. Hele 3 måneder tok det. Det var ikke gøy..med liten baby og 2 små til som skulle vaskes og pusse tenner. Kan skrive under på at huset var et stort MESS i de 3 månedene uten bad! (vi hadde kun toalett)

Geviret jeg spraylakkerte har jeg hengt opp på badet. Det skal jeg bruke som smykketre.





Posted by Picasa

1 kommentar:

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.