tirsdag 21. juli 2009

Blåbærgutten..

Emil er en skikkelig blåbærgutt. I dag ble han lenge borte og jeg begynte å bli bekymret. Men han "var bare på blåbærtur" borti marka her (iflg. han selv). Han kom hjem å hentet en kopp for å plukke i.

Dermed ble det ferskt brød med blåbærsyltetøy til kvelds. Jett om det var deilig!?!!

Nå skal jeg ta et siste malings-strøk på stolen. Skal bruke Benga Lack så den blir ordentlig blank og fin. Fikk stoffet i posten i dag, så i morra kan jeg nok begynne å stifte det på.

Sjekk disse kule stolene ;o) Hadde vært gøy å prøvd noe slikt...men jeg er pyse og kjører safe - følg med så får dere se..

Ha en super kveld!! (jeg merker jeg savner Fruene! Flere?)


6 kommentarer:

  1. Ååå, det så deilig ut:o)
    kansje jeg kan låne Emil litt;o)
    Gleder meg til å se stolen ferdig:D.

    SvarSlett
  2. Så deilig da!
    Flinke Emil som kommer hjem med selvplukket pålegg!
    Må si jeg savner fruene litt ja;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  3. Herlig "blåbærgutt" måtte flire litt her jeg sitter.
    Fruene savner jeg og! Gleder meg til neste sesong. Men CSI er jo bra det og!

    SvarSlett
  4. Jeg savner fruene, men også Grey's! Og Privat praksis!

    Den turkise stolen var råherlig! =)

    SvarSlett
  5. hei
    har du fått ny header? den så vill og vakker ut...
    Nå er jeg snart på vei oppover mot det ville nord. skal i bryllup på Lovund (Øy på Helgelandskysten).
    Jeg har tagget deg
    Jeg savner fruene og private practise.

    SvarSlett
  6. heisann i nord.
    Du å du...fikk jeg lust på litt antioksidater eller hva det heter ??

    Håper jeg får lagt inn kommentar da.
    Har det blitt noe spray i det siste.Har du fremdeles igjen.??

    Klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.