onsdag 28. april 2010

Nå er vi snart innflyttet.

Den siste tiden har vært meget hektisk her i huset!
Vi har flyttet det meste, men siden badet og det ene soverommet ikke er ferdig har det sinket prosessen. Kjenner meg veldig stresset nå, men det går nok bra til slutt :)
Dette soverommet blir vårt. Har malt første strøket på gulvet i dag, så nå mangler det bare å male gulvlister, få satt opp taklister og et siste strøk på gulvet.
Snekkeren setter opp glassbyggerstein i dusjhjørnet nå i kveld, så til helga kan vi flytte inn!

Som sagt så ble det endringer i planene! Vi flytter ikke til mitt barndomshjem nå. Dette er et hus pappa kjøpte i vinter. Her skal vi bo mens vi fikser det andre :)
Ikke noe å si på utsikten i værtfall :)


Ha en herlig kveld!
Nå skal jeg endelig få tid til å lese litt før jeg legger meg :))

2 kommentarer:

  1. Herlig utsikt! Hvor lang tid tror du det tar før dere kan flytte inn i barndomshjemmet ditt? Er det mye som skal pusses opp der?

    SvarSlett
  2. Självklart kan du köpa Bruka men då måste du sända ett mail så vi kan sända dig priser osv. Du finner mail på bloggen vid den svarta brevlådan. Ha en fin kväll! Kram Alexandra

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.