fredag 21. mai 2010

I`m back again!!

Heisann hoppsann alle sammen!!
Nå er jeg endelig på nett igjen. Var egentlig godt med en pause, men følte meg ikke helt med i verden.
***
Her har det skjedd litt siden sist.
Vi er innflyttet i "nytt" hus. Her skal vi bo midlertidig...dvs.. jeg vet ikke HVOR lenge det blir.
Men at det blir en stund - ja det vil jeg tro!
Her har vi fantastisk utsikt utover hele "sentrum" av den lille plassen vår.
Sofan har knapt vært i bruk siden vi flyttet inn, så nå har jeg kjøpt nytt (brukt) og større spisebord til å ha på kjøkkenet.

Planen med barndomshjemmet ble en smule forandret. Vi skal søke om riving, og heller sette opp nybygg.
Etter mange runder med oss selv, pluss at vi fikk et meget godt tilbud vi ikke kunne si nei til, ja så ble det slik.
Nå gjenstår det bare å få riksantikvarens tillatelse, så kan vi begynne prosessen :)
***
Og mens vi venter på svar er det fram med malekosten. Her er desverre litt for mye furu for at jeg kan overleve en lengre periode!!
Ønsker dere alle ei flott langhelg!!

2 kommentarer:

  1. Oi! Før ei flott utsikt dokker har fått dokker :) Spennandes med nytt hus, heldig du :))
    Synnøve

    SvarSlett
  2. FOR en utsikt! :) Blir spennende tider for dere framover med husbygging. Gleder meg til å følge med! Håper alt er bra hos dere og at dere nyter våren! :) KLEM

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.