torsdag 6. januar 2011

Er det mulig???

Tenk å være ustø på hånden når det sitter ei stor ørn noen meter utenfor veikanten...
..............
Det verste er det at dette var andre dagen på rad denne ørna satt der. Første gang hadde jeg ikke fotoapparatet med meg. Men da den satt på samme sted dagen etter, dro jeg hjem å hentet det i håp om at den satt der da jeg kom tilbake.
Og som dere ser så gjorde den det!!
Hva er oddsen for det da?????




Var en smule heldigere med dette bildet da...

Tenker å komme sterkere tilbake med bloggingen etterhvert.
Skjer litt mye her for tiden...

                        


Håper alle har det bra der ute :)

Klem Karina

Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Sinnsykt mye ørn å se, men ikke ofte man får de SÅ nært :) Flotte fugler!
    Godt nytt år til deg :)
    synnøve-

    SvarSlett
  2. Hei, trivelig blogg du har! Gleder meg til å følge deg videre:) Første gang min mann (fra trøndelag) var på besøk i hjembygda min i Ofoten så vi 11 ørner - på en gang! Helt sinnsykt skue, og selvfølgelig hadde vi ikke med fotoapparat:(

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så fine bilder...gøy å se ørn så nære da :)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  4. Æsj dritsurt selvfølgelig at bildet ikke ble klart men uansett, du har faktsisk fanget opp en ørn!!!!!! DET er kult det! Så vi får drite i at det ble uklart for vi ser ørna:)

    Natta

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.