søndag 30. januar 2011

Finn.no VS Lobelia.no

Jeg tittet innom nettbutikken til Lobelia nå i kveld.
Der kom jeg over den sorte kandelaberen på bildet under. Den var jo usansynlig lik den jeg kjøpte på Finn.no for en tid tilbake.

 
Må bare si jeg virkelig føler jeg har gjort et kupp der... siden den hos Lobelia kostet 1300 kr mer enn min!!
Min er selvsagt ikke fransk, men den kan lett bli sort ;)
Akkurat nå står den i kjelleren, og det har den gjort lenge!!
Det er nemlig ikke helt min greie nå for tiden...for jålete!
 Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Ja det får en si var et kupp! Veldig lik! :)

    SvarSlett
  2. Jepp --veldig lik!!! Men din var helt FANTASTISK!!!

    SvarSlett
  3. Hei Karina!!:) tusen takk for fin hilsen:) og så koselig at du vil følge meg:) legger meg til hos deg også:) skal snoke litt på bloggen din nå;) ha er strålende dag!!:)
    Klem Cecilie

    SvarSlett
  4. For et kupp!! Det kan du vere fornøyd med!

    Fant bloggen din gjennom din..
    Du e så flink!
    Og så bor du på norges perle!!!

    Lekkert!

    klemmer
    Eldrid

    SvarSlett
  5. Det kuppet var jeg sjalu på gitt...husker det. ja sølv er ut :) klem

    SvarSlett
  6. Den likte jeg! Den kommer nok til å bli mindre "jålete" med svart farge, så der burde du gjøre et forsøk synes jeg! ;-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.