torsdag 14. april 2011

Still going strong...





Ikke så spennende blilder å vise fram, men dette er veldig spennende for oss! 
Jeg har vært på date med Herr Brekkjern i dag, og som dere sikkert skjønner er det huset vi er begynt med :)
***************
LYKKE
***************
Nå er det bare å skure vekk isolasjons-støv og komme seg på jobb!
Full fart her...

PS: Har fått noen nye følgere, og det syns jeg var veldig koselig :)
Velkommen skal dere være!
Er litt dårlig bloggvenn om dagene, men kommer sterkere tilbake :)

4 kommentarer:

  1. Wow...hva skal dere ordne til her?
    Spennende med oppussing ;o))

    Klem Anna

    SvarSlett
  2. Litt av et prosjekt dere har startet men gud så spennende. Det må være morro å gjøre noe selv og bestemme hvordan ting skal bli:)

    Knivblokken fikk jeg i bursdagsgave, men jeg vet den er kjøpt på Britt`s boutique her i Tromsø. Den kommer fra House Doctor. Jeg har fått prøvd knivene å de er ikke så allerverst:)

    SvarSlett
  3. Hei.. denne plakaten er kjøpt på nettbutikken til Bolina. Den andre kjøpte jeg på home & cottage. Laminering og rammet inn høres veldig dyrt ut?! *S*

    Lykke til med oppussing!
    klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.