onsdag 18. februar 2009

Prøver stadig på å blogge, men jeg ender alltid opp med å bli sittende å lese hos dere andre. Dere er så flinke og så kreative, og jeg kjenner det kribler i kroppen av alle de gode idèene jeg får!





For noen måneder siden var jeg på brukthandelen å kjøpte meg litt skap-plass. Fikk plutselig for meg at jeg bare måtte ha et sånnt gammel teak-skap. Jammen sto det ikke et å venta på meg da jeg stakk innom der. For en liten slant fikk det bli med hjem til meg, hvor det gjennomgikk en liten ansiktsløftning.

Syns jo det ble fint...men er enda litt usikker på hva jeg egentlig syns om det. Men i.o.m at det rommer MYE skal det få bo her inntil videre.








Fant også denne søte lyskronen til den nette sum av 75 kroner. Måtte jo bare kjøpe den i samme slengen.

Nå skal jeg surfe meg gjennom noen av bloggene deres før jeg tar fatt på kveldsarbeidet mitt. Har nemlig begynt å male mammas gamle "sy-bord". Det var furu, men nå mangler det bare ett(kanskje to) strøk maling så er det skinnende HVITT :D
Også må jeg male siste strøket med tavlemaling på døra i gangen. Den har jeg lenge gledet meg til å få!! Super til å skrive ting man MÅ huske på når man drar ut, eller beskjed til den største Bukkene Bruse om jeg ikke er hjemme når han kommer fra skolen.

Ha en fin-fin kveld :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.