fredag 19. mars 2010

Det graves i gamle minner!!

I bardomshjemmet mitt er det kott i veggene. Der har det blitt lagret MYE forskjellig fra tidens morgen - helt fram til i DAG ;)
Her ser dere litt av hva det ène kottet inneholdt.
Mamma ga meg tillatelse til å gå gjennom og kaste det som ikke var noe å ta vare på, og det var slett ikke lite skal jeg si!

Fant et par esker med klærne mine fra 90tallet. Da jeg hadde flat (*sukk*) mage, 0 (NULL!!) strekkmerker og det slett ikke var krise i verden om navlen med piercing syntes.
Det var tider dèt!!
Det er vel heller ingen tvil om hva favorittfargen var den ene sommeren :P


Og jammen dukket ikke de gamle stuegardinene mine opp også.
Husker jeg var skikkelig stolt da jeg hadde hengt opp disse i FURUstua mi ;)

Ja, dere kan sikkert se for dere hvor fint det var dere også!!?
Mon tro hvordan moten er om 10 år fram i tid??

Nå står det 7 søppelsekker fylt med alt fra gardiner fra 70tallet (og de på bildet over), barneklær, bøker, leker + annet skrot som skal på fyllingen!
Har selvsagt tatt vare på noen skatter som dere skal få se etterhvert ;)
~~~~~~
Nå er det Senkveld med Thomas & Harald!
Ha en herlig fredda` folkens ;)





6 kommentarer:

  1. God dag!
    Nå har jeg fått oppdatert meg i bloggen din :) Så spennende at dere skal renovere barndomshjemmet!

    Ha en fin lørdag!

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Heisann. Jeg så på en annen blogg at dere har brukt smartpanel på bad. Vi ønsker og å gjøre det :)

    Vet du noe om det er godkjent å ha på bad ?
    Har dere membran på veggene under eller er det kun smartpanel rett på stendere ? Dusjkabinett ?

    SvarSlett
  3. Hei Kenn..
    Vi har brukt fuktbestandig MDF.
    Det er godkjent for bruk i de "tørre" sonene i et våtrom. Vi har fliser på gulvet og på veggene i dusjen (og sånne glassdører som klappes inn når de ikke er i bruk). MDF platene er satt opp rett på stenderne uten membran bak.
    De leveres ikke malt, så det må man gjøre selv.

    Da jeg skulle bestille disse platene på Byggmakker mente de det ikke fantes (!?), så jeg "slo i bordet" med utskrift fra denne linken ;)

    http://www.rbi.no/smartpanel/fdv_2009/FDV%20Dokumentasjon%20Smartpanel%20Fuktbestandig.pdf

    Lykke til :)

    SvarSlett
  4. Hei og takk for svar :)
    Har du bilder av dette ?

    SvarSlett
  5. Blider av badet ligger under "Etiketter" på høyre side i bloggen min. Kanskje ikke de beste , men..

    SvarSlett
  6. Og hvis du trykker på bildene får du dem i full størelse :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.