lørdag 20. mars 2010

Pakke til mor ;)

I går kom pakken fra New England Style, men jeg rakk ikke hente den.
Så i dag, etter en liten aketur i lysløypa, bar det på posten for å hente den!
Jeg satte meg snarest ned for å nyte en kaffe latte fra de nye Chloe GG-koppene mine mens jeg la en plan for postkassen fra Bruka ;)



Den fikk plassen til en boks jeg kjøpte på Indiska.
Den har vi brukt til å oppbevare regninger i, men denne søte postkassen gir et mer ryddig inntrykk! Da trenger ikke alle se hvor mye regninger vi har liggende lissom ;)
Hehe.. :P

Det blomstrete forkle fikk Asora hos sin Oldemor her om dagen. Skikkleig søtt!!

Boksen fra Indiska fikk plass i gangen, og var som bygd for å oppbevare solbrillene våre ;)
De blir som regel liggende på skoskapet - men ikke nå lengre!!





Nå tenker jeg å gå meg en kveldstur. Kjenner jeg trenger litt luft!! Vi sov til 11 i dag (Asora til 11.30 faktisk) så her har dagen vært litt på tverke.
Godt det kommer en ny dag med nye muligheter i morra!
Ha en fin lørdagskveld :)














2 kommentarer:

  1. Å de postboksene er så fine - og lekre å bruke inne. Har ikke tenk på det! Takk for tipset - lurt og lekkert!

    HA en fortsatt flott helg!
    Smil fra Tone

    SvarSlett
  2. Så smart og fint det ble :)
    Og de koppene r jo så fine!
    Kommer bort for å nyte en kaffe i en av de snart..! ;)

    klems

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.