onsdag 30. juni 2010

Den siste dagen..

I dag har Emil sin siste dag i barnehagen. Den lille gutten min er nå blitt stor og skal begynne på skolen til høsten. Mamman syns det er litt trist, men gutten selv var riktig så fornøyd da han dro avsted i dag tidlig. Han hadde med kake med dinosaur-strø og en liten gave til hver av "tantene".

Må bare vise dere denne flotte blomsten. Fikk den av min kjære i vinter og den har blomstret èn gang før, men nå har den altså fått 5 slike buketter på seg. Det er et vakkert syn!



Nå skal jeg kose meg med kaffe og ei bok før jeg hiver meg i ryddinga! Har vært i Trondheim i helga, og da måtte jeg innom IKEA ;) Blir litt rot i heimen før man får plassert tingene der de skal være.

1 kommentar:

  1. Ja, de blir store disse barna etterhvert... Det går så fort! De er som regel veldig klare for å begynne på skolen, det er bare ikke så lett for mamma`n å "gi slipp".... ;-) Min skolegutt skal opp i 2. klasse, dette året har gått superfort!

    Lykke til!
    God sommer!! :-)

    Klem Karina:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.