onsdag 2. juni 2010

Nytt fra Bruka.

For noen dager siden bestillte jeg litt mer Bruka design fra nettbutikken New England Style, og i dag kom pakken.
Inni lå min nye fine postkasse (den store). Ble så lei av den fæle grønne vi hadde fra før!


Saftmugge.



Salatskål. Noen som vet om denne finnes i en litt lavere og "vid" modell??
Mener å ha sett det, og trodde denne skulle være slik.. men fin allikevel :)


Termos fra Green Gate.


Og til slutt en Babushka i friske sommerlige farger.



Nå skal jeg i kaffeslaberas med 2 venninner. Gleder meg :)
Ha en fin kveld!




4 kommentarer:

  1. Bruka har SÅ mykje fint!! Trur faktisk e missunn deg alt du har kjøpt:)) Takk for igår det va kjempekoselig! :) Ett år til nestegang eller?? ;)
    Synnøve

    SvarSlett
  2. Åååå så flotte ting! Postkassen var vidunderlig..Lurer på om jeg skal kjøpe en slik til mannen...Han må jo ha en morgen gave etter bryllupet vårt i juli...og det trenger jo å stå vårt navn på...God ide...takk for tipset!

    Klemmis

    SvarSlett
  3. Å, så fine ting du har kjøpt!!! Jeg har den lave, vide salatskålen fra Bruka. De har den i "pasta" også. Jeg har begge. Hehe. Digger Bruka! Jeg har kjøpt min på Emmas Verden, en lokal interiørbutikk. Vet ikke om noen nettbutikker som selger den, men det må vel finnes? Mulig den kan bestilles fra Sverige?

    Håper du får en fin uke! Klem!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.