fredag 9. juli 2010

Utfordring: 6 fine ting..

Jeg har fått en utfordring fra Lynetmor og Godt isolert. Det er en god stund siden Lynetmor utfordret meg, og i går da jeg også fikk den fra Victoria tenkte jeg det var på tide å få ut fingeren!
Så i dag sendte jeg en sms til min kjære å ba han si 6 fine ting om meg ;) for er det noe jeg IKKE er god på er det å skryte av meg selv.. hehe :P
So here we go (i følge mannen)
1. Nevenyttig
2. Arbeidsom
3. Lojal
4. Flink (til hva??)
5. Vakker (haha...det MÅTTE han jo si!)
og sist men ikke minst!!
6. Sta
Ja akkurat slik sto det i sms`en. Hadde han vært smart hadde han byttet om på nr 5 og 6 - sånn for sin egen del ;) Hehe..
***
Også var det dette bildet da...
Som Vibeke så godt sa det :
Noen er fotogene, andre er vakre.
Jeg er ikke fotogen!
Tihii ;)
Det fins svært få bilder av meg, men dette tok mamma sist helg.
Meg og storegull :)

Puhh... der var det gjort!
Og ta den gjerne den som vil :)
Nå skal huset shines til helga! I morra er det den årlige "heimkommarfesten" her på plassen. Da blir det musikk og dans på kaia. Sommerens høydepunkt!
Gleder meg til å treffe igjen fraflyttede sjeler :)

1 kommentar:

  1. Morsomt at du tok den! Bildet var kjempefint! :)
    Heimkommarfest høres morsomt ut. :) Kos deg masse.

    Mange klemmer

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.