lørdag 5. september 2009

Dagens loppefunn.

Dagens loppemarked var egentlig litt skuffende! Men noen kupp gjorde jeg. De hadde et helt stativ stående med gamle skoleplansjer til 50 kr pr stykk.
Kjøpte en hver til ungenes rom.



Dette Europa kartet ble også med hjem. Mannen trodde virkelig jeg var blitt gal.. hehe..
Men; Jeg har en plan!! Foreløpig er det lagt på boden. 100 kr er jo gi-bort-pris!!


Nok et putetrekk. Ganske likt det jeg kjøpte for litt siden.


Og en påleggsgaffel.

Kjøpte også 2 lysestaker som står ute til tørk etter en liten makeover. De viser jeg senere.

God lørdagkskveld!! I morra trekker jeg vinneren av Puff daddy`s baby ;O)



2 kommentarer:

  1. hehe..orker ikke blogge mine ting enda...svir under føttene etter jobb. Og imorra tidlig er det påan igjen :S
    Du var ikke den eneste som ble stemplet som gal etter å ha kommet hjem med plansjer, kart ...for å ikke snakke om globus..!.. I tillegg hadde vi visst et sånt bilde jeg kjøpte allerede på en bod *iiiiik* Flaks for meg, at jentene kan få hver sitt ;) Juletekstilene fra 70 tallet fikk også lunken mottakelse, men regner det går seg til ..som vanlig hehe..
    God lørdagskveld !!!

    SvarSlett
  2. Artige plansjer:o)
    Kjempe flott hekla pute du fikk med deg;o)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.