fredag 25. september 2009

Helg igjen!!

Dagene flyr og jammen er det ikke fredag nå igjen!

Jeg var ferdig på jobb 12.30 i dag, og dro rett hjem for å vaske huset før de 2 minste skulle hentes i barnehagen. Mens jeg styra rundt fant jeg wall stickers`ene jeg bestillte fra panduro for en tid siden.
Egentlig er jeg passe lei wall stickers nå! Og enda har jeg bare èn i gangen på døra. Men jeg har liksom sett meg mett på det her i blogglandia.
ANYWAY: I dag klistret jeg opp en på vitrineskapet mitt (ble så innspirert Åshild ;))
Take time, while time is, for time will away...
..og det er så sant så sant!!
Disse glass-brikkene fikk jeg i gave av min lillesøster for noen år siden. Hun har laget dem selv. Finnèr plater skåret til, med bilde av guttene mine limt på, og lakket mange strøk.
I love them ;)
Er også veldig glad i dette japanske te-serviset. Det er arvegods fra familien.

Hengte opp bildene av ungene igjen. Skulle spraylakkere rammene hvit, men været ville ikke la meg bli helt ferdig, så nå ble jeg lei den tomme veggen. De får bli ordentlig hvite når stormen er over!

Lampen er den jeg bestillte på sensommeren. Den fikk bli.. men det er bare til jeg får kjøpt meg Bourgie lampen fra Kartell! Da skal denne ut!

Kjøpte meg en ny plante også. Alpefiol.

Nå ble det jammen mye forskjellig her...
Men til slutt må jeg bare vise denne henge-nelliken. Jeg fikk den for noen få kroner i sommer fordi den var så pjusk. Den bare eksploderte når den kom hjem til meg - blomstret og blomstret
...og enda er den full av knopper.
**GØY**

Ønsker alle ei super duper helg!!
Jeg skal dra pleddet opp under nesen, for ute blåser det opp til storm!


5 kommentarer:

  1. Fint vitrine skapet ble;o)
    Kjempe kule og søte glass brikker:D:D:D:D

    Masse god helg til deg!!!

    SvarSlett
  2. For nokre søte brikkar!!
    Slike ynskjer eg meg og!
    Men kanskje med mine gutar på...*ler*
    Grøne fingrar ser eg du har, og eg må berre sei at lampen din såg kjempe flott ut. Byrjar eg å bli lei kartell frå blogglandia kanskje?;)

    God helg!
    Anita

    SvarSlett
  3. Så flink du har vært i dag da! ;)

    De brikkene søster'n din har laget var KJEMPE FINE! (for en herlig gave å få)!

    Og det te serviset ditt er også SÅ fint!

    Ha en fortsatt fin kveld!

    (Hilsen en som klamrer seg fast her på haugen - rister litt i huset her i kveld - i høst stormen)!

    SvarSlett
  4. Åå, de brikkene er jo SÅ fine!! sånne ønsker jeg meg oxo!:)

    SvarSlett
  5. Heisann!
    Så utrolig fine glassbrikker,super ide ;)
    Ha en fin ettermiddag!
    Klem M

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.