søndag 27. september 2009

I skrivende stund..

..ser det akkurat slik ut her jeg sitter å ser ut av vinduet mitt. Det regner og blåser, og akkurat nå kom det faktisk en liten hagl-skur også! Typisk høstvær!! Det har høljet ned i ukesvis nå, og jeg må ærlig innrømme jeg skulle ønske jeg var et helt annet sted akkurat nå!

Vi skal på middag hos svigers i dag, og det gleder jeg meg til!

Kalvesteik...Mmmmmm :)

><><><><><><><><><><><><><

Og i skrivende stund løper min spreke mamma Oslo maraton (22 km).

Lykke til super-bestemor :)

Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Er lei regn!!:( sitter å lurer på hva vi skal finne på!?? noen forslag??

    SvarSlett
  2. regn og regn her også....er på jobb, så æ bryr mæ egentlig ikke så mye om det, men det blir så grått og trist atte....er også buden på middag.......

    SvarSlett
  3. Ja, det er nok regn nå!!! Her høljer det også ned..

    SvarSlett
  4. Ja, jeg er ganske fornøyd! Nå har jeg fått litt pynt og tjafs på skjenken så den kommer seg!!

    SvarSlett
  5. Hei hei !! fant deg via en anne blogg, og det var jammen koselig at du også er nordlænning ;)) Har akkurat samme utsikta her også :( regn, haggel, skikkelig skjitvær !!! Synes du har en koselig blogg, og et fint hjem, så her kommer jeg gjerne innom igjen !!

    SvarSlett
  6. Her og er det høst for alle penga!!
    Glad jeg jobber inne!!hehe
    Sprek mamma!!

    God kveld:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.