torsdag 1. oktober 2009

En månelanding...

...finner sted i Svolvær den 22 oktober.
Jett om jeg GLEDER meg!! Denne karen har en fantastisk stemme :)
2 billetter ligger på min mail innboks og dermed er jeg & mannen sikret ståplass på landings-stedet!!
Og det sammen med de som bor i dette huset ;) Vi gleder oss!!
Tar meg den frihet å legge ut MMS-bildet jeg fikk på jobb i dag. Syns det var så søtt.. (håper jeg blir tilgitt??)
Annika har passet Emil & Asora i dag, og Asora er blitt riktig så fortrolig med henne. Hun sovnet faktisk på fanget hennes!! Nesten så jeg ble litt misunnelig der.. ;) Du må lære meg triksene Annika!! Hun sitter skjelden i ro mer enn 5 sek. på mitt fang - og sovne der?? ja, det jeg jeg bare glemme!!


Til slutt må jeg bare legge ut denne linken ;)
Hohoho... dette har jeg ventet på!!

***God natt og drøm søtt***


2 kommentarer:

  1. Tusen takk søte venn -
    jeg gleder meg helt villt!

    Og, vi hadde det veldig kos i dag - herlige unger! :)

    God natt!

    SvarSlett
  2. koselig innlegg og bilder...ja, du det magefettgreierne...sukk.....kikker ned på magen min å ser for meg.....ehe.,niks....får peise på med situps...god fredag

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.