onsdag 28. oktober 2009

I`m alive...

..men det er bare såvidt, føles det som i dag!! Dagene går i ett, og Asora er SÅÅÅ sliten de dagene hun er i barnehagen. Dermed går ettermiddagene til å ta seg av henne og prøve å roe ned. Nå er det stille i huset, mannen har fyrt opp i ovnen, og jeg skal kose meg med en kopp te og strikke litt før jeg finner senga.
***
Her er et IKKE bloggifisert (og dårlig) bilde av de 2 minste som "kokkelerer" på stuebordet i ettermiddag.
Det er liksom koppestellet som gjelder nå om dagen, og det er jo koselig :) Det knallfargede plastkjøkkenet er ikke så fint, men de elsker å leke med det, og det er jo det som teller!

Ellers er vi kommet igang med et prosjekt vi har spekulert på lenge.

Det skal jeg fortelle mer om en annen dag ;)


Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Det er så koselig med sånne lekekjøkkenting. Det er populære leker her i huset også. Ha en god kveld! :)

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg til å høre mer om prosjektet! :)
    Du,den gamle bruskassen dere har, hvor har du fått tak i den? Jeg er på utkikk etter i alle fall en slik!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.