søndag 18. oktober 2009

Fotballcup og Knerten.

I dag har Storebror vært på cup og avsluttet årets fotballsessong.
Her får den stolte keeperen medalje!! Det begynner å bli litt av en medalje/pokal-samling nå ;)
Etterpå bar det på kino med Lillebror og Knerten. Guttene storkoste seg, men Emil syns det var litt skummelt innimellom.
Mamsen gleder seg allerede til oppfølgeren ;) hihi..


Der var jammen helga over...før den har begynt føles det som..
Håper alle har hatt ei fin helg - det har vi :)

3 kommentarer:

  1. Hei og hopp!
    Neida, jeg er født i 80 så ble nok 29! Ja, jeg har mailet med zanz og de kunne sende. Hos zanz koster den blanke Bourgien 2.070, mens den på In-shop koster 2.588. Jeg tror nok at jeg kommer til å bestille, men skal tenke litt på det...

    SvarSlett
  2. Tipper den unge herremannen er stolt over medaljene sine.
    Knerten har jeg også lyst til å se, får se om jeg klarer å lure med meg Renate på kino *ler*

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.