torsdag 7. januar 2010

Det snør det snør...

...tiddelibom...
Her laver det ned i STORE mengder! Vinduene i stua er dekket med snø 30 cm opp på vindusruta, og mannen har måket i ett i maaange timer. Da han akkurat hadde satt seg ned i sofan etter å ha ryddet hele plassen utenfor, raste det av taket. Da var det bare å kle seg (mannen altså..) og ut å måke mer.
Dumt vi enda ikke har fått opp snøsperre! Den ligger på boden å bare venter på å få komme opp :/

Jeg har vært på bytur, og slik så det ut da jeg kjørte hjem.
Jeg så sånn cirka 3 meter forran bilen, og ble rimelig svimmel av de store snøfillene som danset mot meg. Veistikkene var fulle av snø, så det var ingen reflexer å sikte mellom heller!
Grrr!!!

Men men..hva gjør man ikke for litt shopping :P
Nå er det kvelden her i huset! Har en mistanke om at jeg må måke fram både bilen og veien for å komme meg på jobb i morgen.



Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Her snør det også!
    Det laver ned og jeg er ikke akkurat overbegeistret, men, men... :)
    Ønsker deg ei kjempeflott helg!

    KLEM

    SvarSlett
  2. Hei og godt nyttår til deg!

    Ja, vi må vel forvente at det vil falle ned både snø og regn om hverandre i enda en laaaaang tid fremover *sukk*. I går var det "postbildestemning her i Bodø og i dag er det trist regnvær og såpeglatte veier.

    Liker i grunnen snø, men ikke store snøfall. Mannen er som regel borte mye i månedene fremover og det blir mye snømåking på meg:(

    Ha ei fortsatt fin helg:)

    SvarSlett
  3. Hei vennen :)
    Leeeeeeenge siden sist!
    Kjenner jeg er klar for å komme meg hjemover nå (ikke akkurat for å måke snø da men..)! Selv om vi koser oss veldig med familie og venner her sørpå!
    Her er det også snø. Og, K A L D T
    nedi 31 minus(!) og det har vært kaldt i flere uker - skikkelig god gammeldags vinter! Litt herlig og, stikker i kinna og river i nesa! ;)
    Kos & klem

    SvarSlett
  4. Så fin blogg! Nå følger jeg deg! Gulvet mitt er oljet hvitpigmentert eik, heltre plank. jeg har gitt deg en søt liten utfordring på siden min!!!

    klem camilla

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.