fredag 1. januar 2010

2009 i bilder. Del 2

Her kommer fortsettelsen av bildekavalkaden fra i går ;)
************************
JULI
Jeg kjøper min første Keep calm-plakat, og en venninne fikser Ribba ramme ;)
-akkurat slik som det skal være..hehe..

Det beste med hele Juli: Jeg blir tante til verdens beste Lukas <3>


Det koker i badedammen av unger som har det gøy
Sommeren er herlig!!

Vi drar på tur til Harstad og jeg kjøper meg en rokokkostol *lykke*
Den skal selvfølgelig fikses opp :)


Vi kjører til Haparanda for å handle på IKEA *enda mer lykke*




AUGUST
Jeg og veninna mi er på Stage Dolls konsert (og siden har jeg ikke vært på byen - før her om dagen...Hjelpes)
Asora begynner i barnehagen og jeg begynner i den nye jobben.





Rokokkostolen blir nesten ferdig (mangler enda det ene armlenet).


Vi krampholder på sommeren å nyter feriens siste dager fullt ut. Vi drar på mange turer..

..bla.a sykkeltur til "Blåøyet"..

..båtturer til yttersia og til Bunes-stranda.


Emil blir 5 år og mister sin første tann ;P



SEPTEMBER
Da er det tid for loppis!! Jeg gjør ingen store kupp, men får med meg noen skoleplansjer og et gammelt Europa kart.



Vi plukker tyttebær..



..og rydder og lager system - igjen!
Seriøst.. er det mulig å rydde så mye uten at det blir ryddig??


Den første snøen kommer..

..jeg har hekleskole med en venninne, er på krabbefest med gode venner og går tur i ruskeværet!



OKTOBER

Vi drar på knallbra konsert med Sivert Høyem sammen med et vennepar ;)
(bildet er lånt av Huset på haugen)


Jeg blir innspirert av Hvitstil.com og pimper brannslokkeren min!


Jeg er på blåtur med jobben, baker kanelboller har pc-fri uke og vi ser Lillebror og Knerten på kino.



NOVEMBER
Min snille gode bestemor går bort.
Vi reiser for å ta farvel med henne...
Det blir litt stille på bloggen og jeg har lite bloggelyst..


Jeg kjøper mine første lyshus fra walter & co, og fler skal det bli!

Jeg begynner også å samle på Bruka design.



DESEMBER

Tro det eller ei: Sommersettet til Asora er så godt som ferdig!! Kun finpussing igjen ;)
Jeg kjøper nok en Bruka-skål til samlingen min...


..og sist, men slett ikke minst: Jeg får en Kartell lampe i gave fra MegSelv :)



Dette er mitt 2009.
*** Ha en fin kveld ***

2 kommentarer:

  1. Jippi !! for et flott år, dette må det være koselig å se tilbake på..Alt uten om å miste et kjært familie medlem da, det føles alltid tungt og urettferdig !!

    Klem fra Maren !!

    SvarSlett
  2. Et riktig godt nyttår til deg:) Gleder meg til å følge deg videre i 2010 også!:) Klem Eli

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.