søndag 17. januar 2010

Utfordring..

Jeg fikk for noen dager siden en utfordring av Camilla med den flotte bloggen Funkisvilla. Her er det litt sånn at TTT!! (noen som kjenner seg igjen??)
Utfordringen er en sitat-stafett, og siden Camilla har bidratt med det jeg gjerne skulle gitt ;) blir mitt bidrag dette:¨
~~~~~~~~~~~~~~
Løgna går forran på alle sine bein..
..men sannheten kommer etter - om ho er aldri så sein.
~~~~~~~~~~~~~~
Så sant, så sant!! Sannheten kommer alltid for en dag, så det lønner seg å være ærlig!

Dette var dagens moralprek ;)
Disse bildene er tatt på fredag. Da var klassen jeg er assistent i på tur til den nye gapahuken, hvor vi tente bål, grillet og koste oss i sola.
Som dere ser så hadde vi alldeles nydelig vær.
Jeg elsker dager som dette!!!
Bare synd det er så få slike i løpet av den nord-norske vinteren.
Nå skal jeg nok en gang prøve meg på SketchUp tegneprogrammet. Har fått lastet det ned og prøvde meg på å tegne hus, men det var umulig å få taket rett på huset.
Og det er jo en fordel!!
Ha en fin kveld :)

7 kommentarer:

  1. Ja, det er nydelig i nord på dager som på bildene du viser her!! Lykke til med tegneprogrammet!

    Håper dere har hatt ei fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så deilig og vakkert når sola er tilbake igjen!
    .. om litt kommer vi også ;)

    SvarSlett
  3. Det er sååå utrolig fint her!!!
    Ha en fin uke:o)

    Klem

    SvarSlett
  4. så flotte bilder...ha en fin mandag

    SvarSlett
  5. For et vakkert bilde!
    SketchUp tegneprogrammet høres spennende ut..

    God ny uke:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Det ligger ei utfordring til deg på bloggen min! :)

    SvarSlett
  7. Hei!
    Har gitt deg en award med en utfordring ;-)
    Ligger inne hos meg!

    Klem Karina:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.