onsdag 1. september 2010

Det ble en ramme!

Ja, det ble en bilderamme av rekveden jeg har hatt liggende et par år. Visste jo at den fine fjøla kom til nytte en dag ;)

Tok glassene ut av 3 rammer jeg hadde liggende og målte opp hvor jeg skulle plassere bildene.
Streket rundt med blyant, og tappet ut passelig mengde med et tappjern.
Så skrev jeg ut bildene i sort/hvitt (syns det ble finest til den grå planken) , la dem inni der jeg hadde tappet ut og trykket glasset på plass over.

Jeg boret til slutt et hull øverst. Der tenkte jeg at jeg skulle knyte et grovt tau slik at jeg kan henge den på veggen. Foreløpig står den bare til pynt på benken i gangen :)

Nå føles det ikke riktig av meg å ta æren for ideen, for den fikk jeg av en kunstner som hadde gjort dette før meg ;)

Men fint ble det syns nå jeg da!
***
Nå er det TV-titting og te i sofakroken under pleddet. Tør nesten ikke innrømme at det er litt deilig med disse mørke kveldene med masse tente stearinlys ;)
Ha en herlig kveld!

14 kommentarer:

  1. Åh wow!! So stilig og lekkert☺ Og ikkje minst smart!☺
    Du er kreativ☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Kjempefint !!
    men jeg lurer på om du fester glasset med noe, eller om det
    holder seg på plass av seg selv ???

    Supert tips i alle fall ;)

    maren

    SvarSlett
  3. Hei, så flott det ble, kjempe fint :-)

    SvarSlett
  4. Det ble KJEMPE FINT!
    Så FLINK du er, og....
    EFFEKTIV!
    Har du en spesialavtale om noen flere timer i døgnet som vi andre ikke har??!

    Jeg har også tenkt på å gjøre noe lignende (samme inspirasjonskilde;) men går desverre ikke like fort i svingene her..!

    Klem

    SvarSlett
  5. Næh! Så fint det ble! Kjempesmart ide. Jeg hadde aldri gjettet at det var det som skulle lages :) Kommer nok til å "låne" ideen din - etterhvert ...

    -Renate-

    SvarSlett
  6. Så flott dæ blei, du e sååå kreativ og flenk :O) Klæm Mona

    SvarSlett
  7. Det ble faktisk råfint Karina! Fikk lyst på en slik selv. :)

    Takk for kosleig hilsen. :) God helg til deg også!
    Klemmer a

    SvarSlett
  8. Kan jeg låne et bilde av deg å legge ut på bloggen min? Også legger jeg ut link til din side. Som et tips... :)
    Synes det var så fint!

    SvarSlett
  9. Så flott det ble! Personlig og dekorativt til tusen :) (Første gang jeg er innom deg, og kommer gjerne igjen.)

    Ha en fortsatt god helg.

    SvarSlett
  10. Helt nydelig:D Kjempeflott blogg du har, med masse herlig inspirasjon!

    SvarSlett
  11. Skikkelig stilig! Oppdaga bloggen din idag, liker blandinga av litt hus, litt toppturer, håndarbeid osv. Bor litt lenger nord og er veldig glad i nordnorsk natur, så bloggtittelen frista til en nærmer kikk. Du har en kjempefin blogg, kommer tilbake!

    SvarSlett
  12. Utrolig stilig den ramma ble!!! Håper det er greit at jeg lånte et av bildene som inspirasjonsbilde på bloggen min. Hvis ikke så skal jeg selvfølgelig fjerne det.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.