torsdag 9. september 2010

Tusen takk...

..for mange hyggelige tilbakemeldinger på trappe-innlegget :)
Gøy at det var så mange som likte den! Vi er superfornøyd, og det er nå en fryd å komme ut/inn i gangen.
Vindfanget skal til pers til uka, og da blir alt komplett *hurra*

I dag har vært en deilig dag...stort sett! Det har vært sol fra skyfri himmel og sommertemperatur ute.
Det som ikke er så deilig er å ha en trassig 2-åring som ikke har barnehagedag når man kommer hjem fra nattevakt!!

Siden jeg ikke fikk sove før litt seint på dagen gikk alt i ball!! Jeg bråvåknet seint på ettermiddagen og visste det var noe jeg hadde glemt.. foreldremøte til begge guttene. Jeg hoppet i klærne og i løpet av 10 min var jeg på skolen. For å gjøre en lang historie kort kan jeg fortelle at jeg ankom da foreldrene gikk hjem - både i 1.klasse og 5. klasse.

Jaja, så fikk alle noe å le av i dag! Sånn er det å være turnusmamma ;)
Nå skal jeg ta med meg instruksjonsboka til speilrefleks-kamera og dra på siste nattevakt :)
***
Sov godt, dere som kan!!


1 kommentar:

  1. Herlige bilder av prinsessa deres!
    (spes. det siste)!

    Nå har det roet seg litt med jobbing og besøk her på fronten..., så håper virkelig vi får til noe snart!

    Klem, Annika

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.