torsdag 28. mai 2009

Min nye kandelaber er kommet i hus!

Og slik ser den altså ut på nært hold. Jeg syns kanskje den var litt jålete og hadde litt vèl mye "krummelurer"... men satser på at den blir finere etter en omgang med sølvspray. Nå må jeg bare få tak i den berømte Mekonomen-sprayen så får vi se..
















Så langt er jeg kommet på kjolen. Det har tatt meg snart 3 (!!) dager. Men nå er jeg i gang med å felle så jeg vil tro det går fortere nå. Motet er i værtfall på topp igjen :o)

Ha en flott kveld alle sammen. Her blir det tidlig kveld siden jeg begynner på jobb i morra!


2 kommentarer:

  1. Jeg har noe til deg på bloggen min!

    Anita

    SvarSlett
  2. Hei hei.
    Wow den var flott. Og ja... den mekonomen sprayen er helt fantastisk. Har akkurat testet den selv. Så flotte farger i kjolen.

    Håper dere får en fin pinse.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.