søndag 22. mars 2009

HJELP!

Jeg trenger absolutt blogghjelp!!


  • Kan noen fortelle meg hvorfor det bare er noen få av de bloggene jeg følger som vises på siden her?? Må de godkjenne meg for at det skal syns?

  • Hvordan linker jeg??

  • Hvordan får jeg lagt til bilder o.l på venstre side i bloggen. Slik at det blir 3 (og ikke bare 2) kolonner på en måte?


Blir veldig glad om noen kan hjelpe meg :o)


Ellers gikk det ganske dårlig da han mannen var å kikket på huset i går.. Er visst mye mer omfattende enn jeg hadde trodd. Så nå er jeg både sur og lei meg. Jeg er av den typen som ikke gir meg så lett, så jeg er ikke ferdig med dette enda!! *To be continued*


Tok noen bilder av Asora i går. TRENGER et ordentlig kamera som tar bilde når jeg trykker -og ikke 2 sekunder etterpå!!

For da blir resultatet slik....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.