fredag 20. mars 2009

Nå skal jeg begynne å sy

I dag lå denne boken endelig i postkassen. Emil har ei dukke han er så veldig glad i, og nå skal den (forhåpentligvis) få nye klær! Tenkte jeg måtte begynne i det små...får heller avansere etterhvert. Hehe... I morgen blir en spennende dag!! Da kommer det en mann å skal se på barndomshjemmet mitt, og han skal gjøre et overslag ut fra de nye tegningene jeg har laget på huset. Er SÅ spent på om det blir nytt hus på oss :D

Til slutt vil jeg bare komme med en anbefaling:MBT Masai Barefoot Technology


Nå skal det nevnes at jeg er LANGT fra noen treningsbabe, men jeg er støl etter min første trimtur med disse her. Dette har jeg tro på!!






Ha en fin fredagskveld!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.