onsdag 4. mars 2009

Vårfølelse.

Det hadde jeg i dag..om jeg bare lukket øynene! Sola varmet da vi gikk til barnehagen i dag tidlig. Måkene sang (om man kan kalle det sang??) og det var en svak fisklukt fra ny-hengt fisk på hjellene. Ahh..livet er herlig og jeg blir så glad :D





Men det er nok enda en stund til våren kommer her i gården!


Så var det denne lille saken da.. Den fant jeg hjemme hos mamma. Tenkte den kunne bli fin å ha smykkene i på badet.

I dag var det jo perfekt vær for en makeover! Jeg rigget meg til på en stor papp-plate med hvit spraylakk - rett utenfor - der vi parkerer bilen til vanlig. Jeg sprayer i vei og blir riktig fornøyd med første runde.

Senere kommer mannen hjem fra jobb, litt små-stressa fordi vi om ikke så alt for lenge skal i barnehagen å se ungene framføre SNEHVIT. Etter litt snikksnakk skal han rope inn ungene til middag.

Da hører jeg: Hvorfor ligger den hvitmalte BOKSEN nesten under bilen??

Hvitmalt boks tenker jeg??! og går ut for å se. Og UNDER bilen lå det enda flere "hvitmalte bokser". Èn (som lignet en skuff) var til og med flat fordi den stressa mannen min hadde sett på fuglene..eller hva det måtte være...når han svinget inn her. Grrrr!!!

Ungene var kjempeflinke. De var så søte i kostymene de hadde laget, og kulissene var imponerende!! En riktig trivelig avslutning på en deilig "vårdag".






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.