mandag 5. oktober 2009

Brannslukker innspirert av hvitstil.com.

Christine med bloggen hvitstil.com. hadde et innlegg der hun hadde fikset på brannslukningsapparatet sitt. Innlegget fikk meg til å tenke, og dagen etter gikk jeg igang med å grave fram mitt eget! Det sto gjemt langt inne på boden.


Så mens jeg sprayet ryddet mannen boden - en meget grei arbeidsfordeling!!
Wall stickers som fulgte med rom123 ble festet på, og VIPS så kunne det tas fram i dagen lys :)


Et lite arbeidsuhell: Jeg kan konstatere at det IKKE er lurt å spraylakkere ute når det er kaldt!!!
--------------
Da blir resultatet slik;


Dumt, men orker ikke fikse det i denne omgang!
----------------
Tusen Takk til hvit stil for den gode idèen!!
(og for at vi endelig fikk ryddet boden)




5 kommentarer:

  1. Jeg har vurdert å gjøre det samme her hos oss! :)

    SvarSlett
  2. Knall tøft! Best av alt: slukkeren er ute av skapet!

    Klem til deg

    C

    SvarSlett
  3. hehe det var et fint aparat men det blir ikke godkjent når du tar det med på neste 5 årskontroll. loven sier at alle apparater skal være røde. alle med annen farge skal ut av markedet. vis du får en brann å brannslokkeren ikke blir branskadet å blir svart. vil du høyst sansynlig få redusert forsikringspremie. men knalfint aparat

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.