fredag 23. oktober 2009

En deilig og hektisk dag :)

Dette bildet tok jeg i skolegården i dag tidlig klokka 8. Det var så flott lys ute, og dagen har vært helt fantastisk. HURRA!!! For her har det nemlig regnet i 2 måneder (!!)
Vi har vært ute med 1.klasse så å si hele dagen.
Kaldt, men godt :)
Etter skolen tok jeg Asora med hjem fra barnehagen slik at hun kunne sove hjemme. Mens hun hvilte, freste jeg igang middagen samtidig som jeg satte en deig med Hvit stil sine kanelboller.
(Fikk meg litt pc-tid også da ;))


Etter middag ble det besøk av venninne/m barn og kanelbolle-spising.
Koselig!!
Rosene er en gave til meg fra meg selv om noen lurer...
Nå er det gullrekka på tv..og litt strikking.
God helg folkens ;)

5 kommentarer:

  1. Kjempefint bilde av et fantastisk morgenlys og nydelige roser !!
    God helg !!

    SvarSlett
  2. Go helg:o)
    Får prøve å møtes til uka!!!

    Stor klem:D:D:D

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at du vil være med å feire hos meg;)
    3 lodd til deg er notert;)
    Den puten du har i sofaen var rålekker!!!
    Hvor har du kjøpt den?
    Ha en fin kveld;)

    SvarSlett
  4. :) Jeg skal innrømme at jeg tenkte på deg i helga og lurte på hvor du bodde osv! :) Jeg sender adressen på mail ja!

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder og blogg, her må jeg innom igjen!
    Klem Stine:-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.