lørdag 17. oktober 2009

Tilbake med en smell...

Da er PC fri uke over (klarte å holde meg til torsdag), og den endte med en smell!
Da jeg kom hjem fra jobb hadde prinsessa mi ramlet å slått et stort stykke av fortanna si.
Lykkelig uvitende om at hun må gå slik i minst 5 år til, smilte hun mot mamman sin som satte i å gråte.
***
Åååå... fine, lille, hvite melketann *snufs*
Så bar det avgårde til tannlegen. Tanna måtte files fordi den var så skarp, og da var det prinsessa som gråt! Men det ga seg fort da hun fikk en liten ring (til å svelge??), og hun vil neppe huske noe av det!
***
Stakkar bestemor hadde så dårlig samvittighet fordi det var hun som var barnevakt når det skjedde. Men knall og fall må man regne med. Det er slikt som skjer, og det kunne jo gått værre!
***
Bestemor kom på fredag hjem fra bytur med gave til Asora. Hello Kitty gåvogn. Noe hun ble VELDIG glad for!! Dukken er stadig ute på trilletur ;)
Også fikk hun regntøy og votter fra Reflex
Tusen Takk <3


Ellers har uka gått i rasende fart!! Jeg har hatt kvallitetstid med unger og mann, vært på tapas-kveld, sett film og strikket. På fredag var jeg lærer for 1. klasse. Helt alene med 12 elever for første gang. Det var veldig gøy, men jammen skal det noe til å organisere så mange småtroll ;)
Tror nok lydnivået var litt høyere enn til vanlig den dagen! Men det var èn erfaring rikere, og jeg gjør det gjerne igjen :)
***
Nå skal jeg strikke videre på sommer-settet(!??) til Asora, så kanskje jeg blir ferdig i dag :)

Ha en fin lørdag alle der ute!!


2 kommentarer:

  1. Så flink du har vært til å være uten PC! :)
    Her har også uka gått i superfart. Nå er jeg klar til kaffegjester i ettermiddag i anledning min siste bursdag i 20-årene...
    Ønsker deg ei super helg!

    SvarSlett
  2. Hei hei ! hvor standhaftig du har vært da, hi hi tror vi skulle slitt veeeldig her i huset om macène ble lagt mørke ;) men hadde nok gått når de verste abstinensene hadde lagt seg :0
    Stakkers prinsessa som slo tanna si, huff får frysninger på ryggen.... Håper det går bra med ho, og at ho ikke kjenner så mye til det !!
    Har to små her som har en lei tendens til å bite seg når dem faller, ergo tror jeg hver eneste gang at det er ei tann som har løsna :( siden dem blør i munnen....
    Men det er vell slik det er ha ett mammahjerte, vi blir redd og tar til tårene uten at ungene bestandig skjønner hvorfor, enda det kan være dem det gjelder . .. . lykkelig uviten er de !!

    Ha ei fin helg !!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.