søndag 27. desember 2009

I can hardly wait :P

Når jeg er ferdig på jobb om noen timer bærer det rett hjem å lage waldorfsalat og riskrem. I kveld skal jeg, min lillesøster og lillebror med familiene våre spise kalkun hjemme hos mamma & pappa. De er ikke hjemme (de er uke 4/4 i Thailand nå), men siden de har stort hus som er god plass til alle oss i tar vi inn der for kvelden. Vi blir 12 stykk.

Jeg klarer nesten ikke vente!!! Dette er noe med det beste jeg spiser og jeg kjenner magen romle allerede ;)
Jeg gleder meg til en koselig kveld, og håper dere andre også får det :)


3 kommentarer:

  1. Sååå godt med kalkun:o)
    Kos dere masse:D
    Blir nok ikke party på meg i morgen, skal på jobb på tirs. Blir nok hæla i taket og tenner`n i tapeten på Maren Anna i morgen når Kick Off" spiller.

    Stor klem til deg:o)

    SvarSlett
  2. Høres kjempedeilig ut!
    Kos dere masse masse§

    SvarSlett
  3. Hei!
    Du må gi meg en tilbakemelding når du har prøvd å laste ned og innstallere photoshop! :-) Om oppskriften er forståelig!

    Klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.