onsdag 30. desember 2009

Winter wonderland

I dag har vi vært på aketur i lysløypa rundt vannet her. Emil har hatt feber og halsbetennelse siden ferien startet, men i dag var han frisk til å gå ut.

Rattkjelkene fra Stiga er veldig populære hos guttene - og hos naboguttene også ;)
De har aket siden de første snøfnuggene la seg på bakken.

En pust i bakken må til!

Ikke så greit å være liten i mye snø..


... da er det kjekt med en pappa som kan bære litt :)
*************
Når vi kom hjem kom regnet, så nå er det snømannvær :)
*************
I kveld skal jeg se 2 episoder av Greys på internett som jeg har glipp av. Gleder meg!!




Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Heisann og takk for titten. Koselig bilder.
    Er innom deg for å takke for det gamle og ønsker deg og dine ett riktig godt nytt år.
    Klem fra Helen

    SvarSlett
  2. Koselige bilder!
    Ønsker deg og dine et godt nytt år og jeg gleder meg til å følge deg i 2010 også!
    Nyttårsklem fra Maja

    SvarSlett
  3. Koselig å være ute på sånne deilige dager... synd at det ble litt sluddete i dag.

    Ønsker deg og dine et fantastisk godt nytt år :-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.