mandag 21. desember 2009

Til Karina Fra Karina!

I dag kom det pakke i posten til meg.

Siden jeg har vært så snill (??) og flink i det siste syntes jeg at jeg fortjente en gave :)


Jeg har lenge ønsket meg denne lampen fra Kartell, og når man kjøper gave til seg selv får man jo somregel noe man ønsker seg!



Resten av familien var like spent på hva som skjulte seg i den stoooore esken mamma fikk, men virket ikke like begeistret da de fikk se innholdet...
Haha - de syns nok det var en kjedelig gave.






Pytt pytt - jeg er uansett VELDIG fornøyd :)



PS: Karina, nå ønsker jeg meg taklampe fra samme merket!
Ha en fin kveld folkens :)






7 kommentarer:

  1. Grattis Karina:o) Kjempe stili lampe:o)

    SvarSlett
  2. Lampa er lekker! Jeg har den i sort og er kjempefornøyd!:-)

    Nyt førjulsdagene og den nye lampa!

    Klem fra Karina ;-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer me nyyydelig lampe !!!
    Ønsker deg ei riktig god jul !!!

    -klem-

    SvarSlett
  4. Gratulere Karina! Er den ikke hærlig??
    Jeg ønsker meg også taklampe fra Kartell! Vet du hvor man får kjøpt det og hva den koster? Jeg har ønsket meg litt penger til jul til akkurat det formålet! :)

    SvarSlett
  5. Ja, nå så jeg at de hadde den jeg tenkte på på Zanz, men sto ikke noe pris på akkurat den selvfølgelig! Må maile for å høre! :)

    SvarSlett
  6. Blank Kartell Ge kosta 1540 krona hos Zanz!

    SvarSlett
  7. De beste gavene er de man kan gi til seg selv, noen ganger ihvertfall. Gratulerer med råflott lampe. Og riktig GOD JUL. KLEM

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.