torsdag 18. februar 2010

Jippi!!! Vi får ny sofa..

Vi har en Amsterdam hjørnesofa fra Bohus slik som på bildet under.
Jeg så plutselig en dag at den var raknet i en søm, og nå sier Bohus at jeg skal få en helt ny :)
JIPPI!!!
Det som er enda mer JIPPI er at akkurat den modellen vi har er utgått - men de har en som er lik, bare i en annen type hud/pvc finich.
~~~~~~
Dvs; Jeg kan ta den modellen som er "lik", eller jeg kan velge meg en hvilken som helst annen modell til samme pris.

Skal ta turen innom å se hva de har å velge mellom. Skinn er kjekt når man har små barn, men iom at den er hvit blir den misfarvet og ikke så fin å se på i dagslys etterhvert! Sort er uaktuellt.
Og egentlig syns jeg det er litt kaldt med skinnsofa!
~~~~~~
Vet dere om noen fine hjørne-sofaer fra Bohus?
~~
Nå er huset lagt ut for salg, og vi krysser fingre & tær ;)
Ha en superduper dag!
1 dag igjen på jobb- så er det vinterferie
HURRA

8 kommentarer:

  1. Jeg har ikke så god peiling på sofaer på Bohus, men her i huset hadde vi en hvit skinnsofa som ble ødelagt (fra skeidar) og jeg kommer ikke til å velge det igjen. Selv om jeg vasket og gnikket og satte inn med alt mulig ble den likevel misfarget og stygg etterhvert. Da vi byttet den inn kjøpte vi en lys grå (jada, vi møttes på halvveien...) hjørnesofa i ullstoff. Den er utrolig deilig å sitte i! Jeg synes ofte man blir litt "klam" av skinnsofa så jeg er superfornøyd. Jeg liker også veldig godt den lyse grå fargen! :)

    SvarSlett
  2. Et besøk av en ny mørk dongeribukse og sofaen er ødelagt, believe me!
    Hadde hvite skinnseter i bil, føler at "alt" farget av :-P
    Skinn er praktisk når man har små barn, ja, men ikke hvitt dessverre..
    Og helt enig med deg, det er kaldt, og klamt om sommeren for de som går i shorts..
    Håper du finner ut av dilemmaet, men grattis med ny sofa!!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei!
    Gratulerer med ny sofa :)og gratulerer med nytt hus....jeg kom tilfeldigvis over bloggen din og stakk innom...vi har ganske likt navn på bloggen så jeg syntes det var litt morsomt!

    Maria- piken fra havet :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk. :)

    Så koselig hjem du har Karina. :) Bra du la igjen en hilsen så jeg fant deg også. Her må jeg se er!

    Lykke til med sofavalg og god vinterferie om noen timer...

    Klem Anine

    SvarSlett
  5. heisann og Hoppsann !!

    lenge siden jeg var her.
    Ser det er mye jeg ikke har fått med meg gitt :)

    Skal dere flytte ?? Det blir spennende .

    Hvordan går det med sølvsprayen ??

    Ha en flott helg og en fin vinterferie.

    Klem

    SvarSlett
  6. Vi har sofa fra Bohus, denne: http://www.bohus.no/produkter/Sofaer/Modulsofaer/coffee-oppsett3/ Veldig happy med den så langtm og så syns jeg den er god å sitte i :). Så bra service at dere får velge en ny da... men det skulle vel egentlig bare mangle. Jeg har vurdert skinn jeg også, men konkluderte med at det ble for kaldt. Ønsker deg en strålende helg og at salget går så det griner. KLEM

    SvarSlett
  7. Gratulerer! Stikk innom bloggen min og sjå at du har vunne:)

    SvarSlett
  8. IKKE gravid, IKKE gravid!

    Dette var vinteren for TO år siden. ;)


    Bohus er flinke til å ordne opp. Vi fikk 3000,- i avslag fordi vår sofa nupper. Vi kunen fått ny, men orket ikke. Dette er en sofa som tåler unger, så det er litt flekker osv. ;)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.