mandag 15. februar 2010

"Nyhusets" stue

I kveld tok jeg, Emil & Asora oss en tur bort i huset vi snart (forhåpentligvis) skal flytte i.
Dørhammeren kjøpte jeg for over 10 år siden, og den henger der enda. Preget av vær og vind, men fin allikevel syns jeg ;)


Vi hadde med hodelykt for det var ikke lys i alle rom.
Var ikke så lett å se ordentlig siden det er så mørkt, så vi skal heller ta oss en tur i morra mens det enda er lyst!
Dette er i stua.



Den er ganske stor. Men her blir det en del forandringer så den blir nok enda større.


Håper så indelig at vi får solgt huset vårt slik at vi kan komme igang med prosjektet!!


5 kommentarer:

  1. Såå spennende!!!! Mange minner i dette huset:o)
    Håper håper det ordner seg;o)

    SvarSlett
  2. Krysser fingrene for at det går veien for dere. Og gratulerer med morsdagen på etterskudd :)

    SvarSlett
  3. Jeg skal krysse fingre for dere jeg også! Så kjekt å kunne flytte tilbake til barndomshuset.
    Og for et flott sted det ligger på. (har vært
    inne og sett på bilder)

    Du... de hvite "trærene" som du ønsker deg
    nedpå siden her... hvor har du funnet de ???
    De var skikkelig fine !!!!

    SvarSlett
  4. Jeg krysser fingrene for at det ordner seg med hussalg! :)

    SvarSlett
  5. OY det var dyrt! Men de var skikkelig fine!
    (skjønte jo at de var stumtjenere da ;-) )
    blir spennende om du klarer å lage en sånn!
    Tror heller ikke det er så vanskelig.. men
    det er jo det å komme igang :-)

    Ha en herlig SNØFYLT tirsdag :-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.