mandag 1. februar 2010

Steg 1 er i boks...

Megleren har vært her å tatt bildene til Finn-annonsen. Tror jeg husket å ta vekk det meste av personlige ting. Tann/hårbørster, såpeflasker og oppvask-kluter er fy fy syns nå jeg da!!
Anyway: Nå er første steg tatt! Nå MÅÅÅÅ det bare dukke opp en kjøper very soon, så blir alt bare bra!!

Vi har et enormt prosjekt forran oss, men det blir skikkelig spennende å ta fatt på det.
Planen er som følger; Vi skal kjøpe barndomshjemmet mitt å totalrennovere. Der skal det rives litt og bygges nytt både opp og ut.
Nå må jeg bare få ferdig alle søknadene slik at vi kan starte når tiden er inne for det!
Blææh, det er så kjedelig - og vanskelig :/
Men nå er det natta i mitt hus :)
*SOV GODT*

4 kommentarer:

  1. Så nydelig stemningsbilde !!
    Utrolig spennede med boligsalg, håper dere får noen som biter på kroken fort ;)) Slik at dere får gå igang med restaureringen !! blir kjempespennede å følge deg og bloggen din fremover ;))

    Ha en fin dag, uten for mange vanskelige skjema ;)

    Hilsen Maren.

    SvarSlett
  2. Gratulerer til dere også, med kjøp av barndomshjemmet. Var inne og så på bildet, og den plassen så jo bare helt fantastisk ut :). Håper boligsalget går unna i en fei.... En spennende og litt slitsom periode foran dere, men gud så deilig det er når alt er klart og dere kan flytte inn :). Her mangler det litt + at kjelleren ikke er klar, men stooooorkoser meg. KLEM

    SvarSlett
  3. Så spennende! :) Gleder meg til å følge den prossessen.

    Ha en god dag!

    Vibeke ♥

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Høres spennende, men krevende ut;) Uansett - det må være svært idyllisk å bo der nede ved havet. Gleder meg til å følge med under forvandlingsprosessen (har jo vært i huset slik det står i dag da).

    Ha en fin kveld! Her skal jeg kose meg med "Fruene"

    Anita

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.