fredag 29. oktober 2010

Jeg trenger tips!!!

Dette gamle skapet har jeg arvet etter mine oldeforeldre.
Nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre med det... Pappa fikk nærmest fnatt da jeg snakket om å male det, men jeg liker det ikke som det er!
Ser for meg å male det og kanskje finne en tøff tapet å ha inni speilet på døra.
Kanskje kunne jeg sage av bena og sette hjul på det??



Tar imot alle tips med stor TAKK :)
Hvilken farge; Sort eller hvit?? Hvilken tapet??
Eller har du noen andre gode tips??


Sjekk denne tapeten :P
Så stygg at den er tøff spør du meg!
Men den var det bare småbiter igjen av... 



Ønsker dere alle ei super helg!!

8 kommentarer:

  1. Jeg skjønner godt at din far fikk litt fnatt. Jeg tror de eldre kvier seg mer til å dra frem malerkosten å male over gamle ting enn det vi gjør. Det positive er jo at får du malt den, vil den stå fremme å være i bruk istede for å bli stua bort i en bod.

    Jeg så for meg denne saken i en sort kanskje litt blank variant.

    SvarSlett
  2. Jeg er i en "svart" periode, men da jeg så bildet av skapet ditt så tenkte jeg med en gang lysegrønt - en litt dus lysegrønn farge ;0) Eller kremhvitt og beholde topplaten som den er kanskje :0) Fint blir det nok uansett, det er jeg sikker på. Ha en strålende fredagskveld! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Kusina til faren din får også fnatt...! synes det er helligbrøde....har ikke noe å gjøre med at vi eldre kvier oss for malerkosten. Har noe å gjøre med å se skjønnheten i det som ER...! men lykke til i alle fall :-)

    SvarSlett
  4. Hehe... Det var nok det pappa også mente ;) Og jeg skjønner ham jo på en måte!! Det bærer preg av hva det er brukt til, og man kan lese gamle trykk fra blåpapir på platetoppen.. får se hva det blir til ;)

    SvarSlett
  5. men....p.s.....hvis du først skal male, synes jeg det lysegrønne forslaget var godt ;-D

    SvarSlett
  6. men ellers - så er jo det gamle, slitte treverket veldig vakkert mot alt det hvite du ellers har ;-)

    SvarSlett
  7. Syns skapet ser fint ut som det er jeg:)
    men hvis jeg skulle malt det vill jeg bruke fargen Hammershøi. Lekker lys grønnfarge;)
    Ganske nøyaktig slik tapet hadde vi på kjøkkenet(!) da jeg var liten. Grøss, så stygg at den er kul - rett og slett;)

    Flott blogg du har;)

    SvarSlett
  8. Så lenge ikke DU liker den helt som den er, hadde jeg malt den. ;)

    Jeg er svak for blått jeg da (ikke le, Monica), så jeg har et skap i ISVANN. Flotters!! :)))

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.